maanantai 25. heinäkuuta 2011

Huomasin tässä...

että mä vihaan sitä ku mua komennellaan!
Mulla ei oo siis mitää auktoriteettejä(opettajat, työnantajat yms.) vastaan. Mutta sitte jos joku tulee pätemään jotai, että mun pitäs tehdä tää asia eritavalla yms. ni sillo alkaa savuta! Mä muutin kaks vuotta sitte pois kotoota ja opin itsenäiseks. Opin tekee asiat niinku ITE haluun ja niinku tuntuu parhaalta. Tiskaan just nii usei ku haluun tai oon haluumatta. Nyt ku oon ollu kesän kotona ja totta kai porukat käskee mun tehdä kotitöitä. Ja tietty just sillo ku oon sohval hyväs asennos, kuulokkeet korvil ja leffa alkaa ni kuuluu ''Jenni, täytä tiskari HETI!'' KJFSDGÖFSLNSB Komenteleva äänensävy saa mut kiehumaa! Just eilen ku ukki, isi ja äiti rakens meijä liiteriä ja mun ois pitäny mennä siivoomaa jotai puunkuorii tuolt kauhee läjä ja viel tihkusatees. Ilmotin et mä en siivoo yhtää kuorta nii kaua ku sataa. Sit mummo pakotti mut talikon vartee ja oli niin lähellä, että en huidellu mummoo sil talikol. Nii paljo ku mummoo rakastanki!♥ Se oli vaa liikaa et satees joutu tonne. :D Ja sit jos sattuu olee viel hiuka Draama Queenin vikaa, ni soppa on valmis. ;)) Kunnon itkuraivarit helpottaa kummasti! :D
Mut toisaalta mä en suutu kovin helposti. Oon monesti kuullu olevani ku iskä. Äiti ja mun veli syttyy molemmat ku katajapuska, jos vähä ärsyttää. Isin kans ollaan paljo rauhallisempia, mutta sit jos suututaan ni muiden on syytä paeta ja kauas. :D

Näytin varmaa tolta eilen. :DD

Ja sit ku on viel se vaiva, et en voi ikinä myöntää olevani väärässä! Vaikka kuinka tietäsin olevani vääräs, ni silti on vaa pakko väittää vastaan. Mul ei anna luonto periks myöntää olevani väärässä. Tosin mun lähipiiri on oppinu antamaan mulle periks väittelyis(jos sellaseen sattuvat joutumaan mun kans), koska tietävät että mä en luovuta ennen ku oon voittanu(vaikka tosiaan tiedän olevani vääräs). :D Ja joka kerta ''voitettuani'' väittelyn, oon hemmetin ylpee itestäni ;)

Tällanen postaus tällä kertaa. (: Nyt täytyy suunnata nukkumaa, huomenna on taas yks työpäivä lisää! Vika viikko menossa. Ens maanantaina suuntana Saariselkä ja rippileiri!

1 kommentti:

  1. Kodin ulkopuolella mullakaan ei ole mitään ongelmia ottaa käskyjä vastaan, mä itse asiassa odotan sitä että joku sanoo miten asiat pitää tehdä jne, mutta kotona sitten...no, tässä iässä alkaa muutenkin keittää vanhempien pomottelu, mutta en mä siitä ennenkään ole perustanu. Kotona pitäisi saada olla rauhassa, levätä ja ottaa rennosti - mutta ei, aina joku keksii sulle tekemistä (siivoo vessa, täytä tiskikone, imuroi, haravoi lehdet..). Perhe on paras ja pahin, siitä ei pääse mihinkään.;)

    VastaaPoista