keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

always so late...

Joo-o. Oon taas yhen kerran monta viikkoo jälessä. :D En ees muista enää, mitä kaikkee on tapahtunu. No joka tapauksessa mulla alko työt heinäkuun alussa ja siinä onki menny kaikki aika. Oon ollu nii väsy, että en oo jaksanu ees keksiä aihetta blogiin.
Mun piti viime viikonloppuna mennä Ruisrockiin, mutta rahanpuutteessa jouduin perumaan reissun ja päädyin partioleirille keskelle kauneinta Suomen luontoa. Eikä tarvinnu olla yksin! Hyttysiä ja muita lentäviä ötököitä oli ainaki miljoona. Ja tietty ötökökät+siitepöly+aurinko=allerginen reaktio ja lauantaina matkasinki päivystykseen hakemaan lääkettä. Mulla oli kädet, jalat, yläselkä ja rintakehä täynnä ihottumaa ja kutitti ihan hemmetisti! Hengissä ollaan kuitenki((: Mahdollisia leirikuvia tulee myöhemmin, jos ykskään otos on onnistunu :D
 Ens tiistaina mä suuntaan taas reissuun! Suuntana on Tallinnan risteily mummon ja kahden tätini kanssa. Mennään bussilla Helsinkiin ja sieltä Viking Linen XPRSillä Tallinnaan. Siellä on sitten päivä aikaa shoppailla. Ensi mennään Rocca Al Maren ostoskeskukseen ja sen jälkeen kaupungille. Onko kellään hyviä vinkkejä? (:
Ja kauhukseni huomasin, että lomaa on enää muutama viikko jälellä! Noh, toisaalta kiva, että koulu alkaa taas!
Koitan kirjotella nopeempaan tahtiin taas(:
Ciao♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti