keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Ei mithää häthää!

Heipparallaa Ylläkseltä!
Ihan ekaks sanon, että juu, tiedän. Tohon ''häthään'' ei tuu tota toista hoota, mut mun mielestä se kuulostaa kivemmalta ;D

Täällä siis oon Ylläksellä ja opettelen puhumaan hoon päältä ja siinä sivussa yritän opetella nuita respan saloja. Oon ollu pian kolme viikkoo täällä ja oon jo ihan rakastunu! Tähän paikkaan siis. Voi olla että jään tänne, enkä tuu ollenkaa phoies(; Nou hätää äiti! On mun ainaki hetkeks pakko tulla takasi sinne Savoon. Mut tosissaan luonto tääl on niin kaunista, että järki lähtee, vaikka revontulia ei vielä ookkaan näkyny. Ihmisetki on tosi ihania ja ystävällisiä ja noh, hiuka hulluja ja omalaatusia. Ehkä se on tää Lappi. :D

Joten siis töissäki on tosi kivaa ja oon saanu tehä kaikkee mitä muutki tekee, eikä kukaa hoe koko aikaa, et oon harkkari. :D Ja oon onnistunu pari kertaa sössimään siellä, mutta ei mithää häthää! Tänä aamuna meinas tosin tulla hätä ku läksin ajelee töihin ja oli ihan hemmetin liukasta! 

Huomenna olis sit vapaa päivä, nii aattelin menhä tonne luontoon vähä käveleen kameran kans ja sit jos kävis vähä Äkäslompolossa shoppailemassa(:

Ihanaa syksyä!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti