maanantai 9. tammikuuta 2012

Uudistetun blogin uusi alku!

Heippa vaan taas!

Vetelehdin koko joulukuun, joululoman ja alun tammikuustakin. Makoilin sohvalla tekemättä mitään ylimäärästä minkään eteen.

kuva: We♥it

MUTTA...
Uuden vuoden kunniaks päätin skarpata koulun JA blogin suhteen! Olen siis alottanu ahkeran opiskelun lukiossa ja amiskalla. Oon tehny rästijuttuja pois ja niitä on vielä aika huima kasa jäljellä.
Ne loppuu kyllä! Viimestään ens syksynä.

kuva: we♥it


Tähän loppuun vielä pari kuvaa, jotka muistuttaa iha mua just sillä hetkellä, KUN mä yritän opiskella!

kuva: We♥it

Facebook, se ikuinen riesa :D kuva: We♥it


Huomenna suuntana KalPan peli, joten keskiviikkona vois olla luvassa mun mielipiteitä siitä, millasia puusilmiä tuomarit oli tai miten epäreilusti Lukon pelaajat pelas. Tai kuinka huikee maalivahti Mikko ''Kolmenmetrin'' Koskinen onkaan (;

Vi ses!

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti