tiistai 28. kesäkuuta 2011

Juhannus, Tärkeitä ihmisiä ja Siivousintoilua

Heipsan taas!
Oon ollu enemmän tai vähemmän jäässä tän blogin kanssa. Viikko sitten sunnuntaina kotiuduin sieltä Wienistä ja seuraavana päivänä kumminkulta tuli yökyläilemään. Sitten tosiaan siivosin kolme päivää. Eikä johdu kummipojan vierailusta. Ensin äiti pakotti ja sitten muhun iski kauhee siivous vimma. Tyhjensin koko saunan ja kylppärinki ja puunasin sellasista paikoista, joita kukaa ei oo varmasti ikinä löytäny. :DD

Torstai-iltana sit kävin hakemassa rakkaan ystäväni junalta meille juhannuksen viettoon. Juhannus meniki paljon syödessä, lautapelejä pelatessa ja nauraessa. :D Eilen oltiin myös reippaita ja kierrettiin huuhkajankierros. Se on sellanen 8 km pitkä luontopolku. Sai olla kyllä tyytyväinen itteensä sen jälkeen! Tänään sit kuskailin Ellua takas junalle ja kohti Turkua.

Juhannusmaisemia(:

Loppupäivän oon siivonnu. TAAS! Tällä kertaa oon vaatekaapin kimpussa. Hermo meni ku ei sinne mahtunu mitään ja aina kaikki vyöry niskaan, kun avas oven eikä sieltä kyllä löytänykkä mitää! Päätin et ainaki puolet lähtee kirpparille. Lopputulos oli vähä eri... Poistoon lähti hame, farkut ja tuulipuvunhousut. ;D Säälittävää, mutta ku en halua luopua mistään! (Pyysin äidiltä tossa viikko sitten uutta mekkoo veljen rippijuhliin. Ehkä mä en tarvii, siivotessa juhlamekkosaldoks muodostu 8 juhlamekkoo+mun dirndl, joka sopii myös juhla-asuks. :D)
Meinasin laittaa kuvia vielä lisää, mutta toi nyt jumahti jostain syystä! Niitä siis lisää myöhemmin(:
♥Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti