lauantai 18. helmikuuta 2012

Autossa

Niin, siellä mä olen. Autossa matkalla Ylläkselle. Äsken pysähdyttiin Tupoksella aamupalalla ja nyt saadaan jatkaa matkaa auringonpaisteessa(: Seuraavat 7viikkoo asustelen siis siellä tunturin kupeessa ja nautin kauniista keleistä ja maisemista. Ja tietty hymyilen nätisti asiakkaille :)

Tiedän, että oon ollu viime viikkoina huono bloggari, mutta kun on ollu niin paljo tekemistä ja oon ollu laiska :D Koeviikko kun loppu, nii sitten ooteltiin palautus päivää joka meni enemmän tai vähemmän putkeen. Sain yhteiskuntaopista E:n eli 9!!! Ja sit enkusta 6-, saksasta 5 ja 7+ ja kemiasta 7- muistaakseni. En ymmärrä noita kielikokeita, ku kuitenki puhun muuten hyvää saksaa ja enkkua, mutta kokeissa sitten kaikki tieto ja taito katoaa :D

Tällä viikolla oli sitten keskiviikkona lyhyen saksan ylioppilaskuuntelu! Mä luulen että se meni ihan hyvin, mutta keskiviikkona se sitten nähdään. (: Jännitin tosi paljo sitä ja heräsin jo viideltä aamulla vahtimaan kelloo, etten myöhästy. (enkä siis omasta tahdostani) Ja näin painajaistaki että lakkiaisissa tajusin mun yo-lakin olevan vielä kaupassa :D Menin sitten äitille siitä kertomaan ja äiti totes että ''et sinä sitä tarvihe''. Thanks mom! :D

Ja sitten torstaina koitti finally se päivä mitä oli ootettu, nimittäin PENKKARIT! Koululle nautittiin herkuista ja ohjelmanumeroista ja tietty kiusattiin ykkösiä ja kakkosia. ;)) Sitten lähettiin ajelulle rekoilla ja huudettiin ja heiteltiin karkkia :D Illasta sitten jokainen varmasti tietää mitä kaikki(suurin osa) abeista on tehny ja sen ansiosta koko eilispäivä meni enemmän tai vähemmän "kipeänä".  ;))

Ja loppuun muutama kuvamuisto penkkareista!

Disco-Diiva, Punahilkka ja Pingviini

Punahilkka

Meijän rekka!

Koitan nyt Ylläksellä ollessa kirjotella ahkerammin, kun mulla on mokkulaki joka toimii sielläkin!

<3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti