keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Ice hockey - Part of my life♥

Mun pitäs olla just nyt lukemassa enkun kokeisiin, kirjottaa  saksan esseetä ja lukee saksan sanakokeisiin. MUTTA(aina löytyy joku hieno mutta ;)) päätin paneutua yhteen maailman tärkeimmistä asioista, joita mun elämästä löytyy!

 Laji, joka saa mut tuhlaamaan satoja euroja kausikortteihin ja game worn-pelipaitoihin. Lintsaamaan koulusta matkustaakseni Raumalle kattomaan mahdollisesti kevään viimestä peliä. Tuhlaamaan monta sataa euroo siihen, että pääsen MM-kisoihin tai mikä saa mut valvomaan 2 vuorokautta putkeen päästäkseni MM-kultajuhliin Helsinkiin. Mikä saa mut istumaan monena iltana viikossa jäähallissa keski-ikästen miesten keskellä. Mikä saa mut itkemään ilosta ja surusta, mikä saa mut nauramaan.



Jääkiekko, mun elämäni suurin rakkaus♥ En oo vielä keksiny mikä siinä saa mut tekemään kaiken tuon. Se kaikki vaan tulee.Mestaruusjuhlissa laulettiin Poika saunoo semmosella volyymilla että seuraavan viikon oli kurkkukipee ja ääni käheenä, mutta mestaruus oli tärkeintä! 5kk Itävallassa viime kaudella ja 2kk Ylläksellä viime syksynä oli yhtä tuskaa ilman jääkiekkoa ja Niiralan Montun tunnelmaa. KalPan otteita liigassa oon seurannu vasta pari kautta, mutta maajoukkueen ja NHL-joukkueiden suorituksia jo ainakin 10 vuotta. Äkkiä en keksi mitään muuta niin hyvää ajan vietettä, kuin istua jäähallissa ja kattoo peliä. Ja se tunne kun saa tuulettaa tärkeetä maalia. Oon saanu ainaki 4 kaveria innostumaan jääkiekosta raahamalla heidät KalPan peliin. Meillä edes porukat ei seuraa jääkiekkoo sillä tavalla, että oisin niiltä saanu innostusta. Oon siis joutunu ettimään kipinän jääkiekkoon omia polkujani.  Olohuoneen seinällä paraatipaikalla roikkuu Tapio Laakson ja Teemu Hartikaisen game worn-pelipaidat merkkinä mun loppumattomasta rakkaudesta jääkiekkoon!♥


Nii ja u16 leijonille hurjan suuret onnittelut olympiakullasta!(: Siellä oli KalPan omiakin poikia joukossa!


Nyt mä paneudun ihan aikuistenoikeesti siihen saksaan ainaki!

Hyvää loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti