maanantai 6. kesäkuuta 2011

Hellevaroitus!

Ja mä oon töissä! Jippikayjei! Tätä mä oon aina halunnu. Oon kunnolla panostanu ruskettumisee, ostin aurinkokapselei ja sellast aurinkorasvaa joka edistää pigmentin kehittymistä. Ja just sillo ku on priima keli ni mä oon töissä... Noh, onneks mul on aikaa sit työpäivä jälkee ja raha on aina tarpee! (:

Lauantaina moni juhli valmistujaisiaan ja lakkiaisiaan, mut mä saan odotttaa viel kaks vuotta. Sit toivon mukaa on mun vuoro. Me ei myöskää käyty kenenkää juhlissa, joten lauantai meni kotosalla ja mummolassa. En jaksanu edes lähtee minnekkä, ku olis tullu kauheeta säätämistä asioista. Ja olin taas yhden yön mummon seuraneitinä. (:

Nyt jatkan enemmän tai vähemmän järkevän leffan kattomista, Johnny English :D

ciaoo!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti