maanantai 13. kesäkuuta 2011

I'm going to enjoy about my life!

Tässä tulee nyt tällane pikanen maanantaiaamun postaus. Mä oon nimittäin lähdössä matkalle! Tuolla mun pinkki matkaaukku oottaa mua(: 14:15 Rissalasta nousee finnairin kone, jonka suuntana on Helsinki. Sitten 17:05 Helsingistä noustaan lennolle AY767, jonka suuntana on WIEN!♥ Mä lähden tapaamaan mun rakkaita ystäviä Itävaltaan!! Oon jo ihan innoissani, vaik matkalaukku on viel auki ja puolet puuttuu!(Ei sentäs, viime hetken lisäykset vaa puuttuu((:) Ja kuvitelkaa! Matkalaukku on puoliks tyhjä. Heheee, Mahtuupahan shoppailun tulokset sekaan (; Lupasin kyllä äitille, että en shoppaile ihan hirvesti. :D Katotaa miten käy. Nyt täytyy tosiaan rientää! Mummo tulee hakemaan mua parin tunnin päästä ja oon tääl viel yökkäris. En oo varma netinkäytöstä hotellissa, kun lähteestä riippuen se vaihtelee ilmasesta maksulliseen. Jos se on hirveen kallis, ni tyydyn olemaan ilman nettiä ja sillon jää postailuki. Mut kirjotan kyllä sitten kun palaan sunnuntaina Suomeen(:

Have a nice and sunny(hopefully) week!♥
Bis bald!

1 kommentti: