maanantai 7. maaliskuuta 2011

Autokoulu!

Tänään se siis alko! Nimittäin autokoulu mun osalta! Oon jo niin innoissani, enkä malta millään oottaa! Opettajaki vaikutti huippukivalta ja rennolta. Jospa se kortti joskus sitten tulis(:
Sain vähä mun kouluaki jo selvitettyä ja mun 2 ov ruokatuotantoo kuittaantuu sillä, että teen vaa työkokeen. Ei turhan raskasta ;) Tänään oli myös eka lomapäivä mun niin kauheen raskaaseen kouluarkeen. :D Viikonloppu meni Oslon MM-kisoja seuratessa ja sunnuntaina perustin kisakatsomon meijän olkkariin...


tän takia!♥
Istua nakotin siinä lähdöstä maaliin asti kisaeväiden kanssa. Otin kuvanki mun eväistä, mutta kameran piuha on karannu. :s Eväät kuitenki sisälsi popcorneja, vettä, limpparia, mustikkapiirakka, pihlajakarkkeja, appelsiiniä ja laskiaispullan. Raskasta toi hiihtäminen ;) Järjetön vessahätä yllätti noi puoli matkassa, mutta istuin sitten jalat ristissä. Kun 24. hiihtäjä oli tullu maaliin, oli pakko juosta vessaan. :D Tietty Norjan lippuki sisälty kisakatsomoon!
Se jolle asia ei vielä selvinny, olen siis hillitön Norja-fani mäkihypyssä ja hiihdossa! (: Ostin tänään jopa langat mun Norja villapaitaan! Ja teen sen vielä ihan itte! (Älkää kuvitelko et puikkoja heiluttelisin, se ei valmistus tällä vuosituhannella. Mummon vinnillä on nimittäin NEULEKONE, jota tää tyttö kutsuu ''ompelukoneeks'' :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti