torstai 17. maaliskuuta 2011

Kipeenä...

Tää viikko on siis menny ihan harakoille, kun onnistuin saamaan jonku ihme taudin. Mulla on koko ajan kauheen paha olo, eikä mitää muuta. :s Mulla olis ollu ammattiosaamisen näyttö, mutta enhä mä mihinkää keittiöön voinu mennä, ku tääl on paljo mahatautia liikentees jos mullaki on siitä joku muoto.
 Toisin sanoen oon maannu kotona sohvalla tai sängyssä. :D Opiskelin eilen kyllä ruotsia ja ei hitto miten voi joku kieli unohtua???! Tuntu että itku tulee, ku en muistanu ees kaikkia numeroita. :( Onneks lukioo on seuraavan kerran ens syksynä, ni mulla on aikaa petrata!
 Kotona maatessa on kerenny surffailla nettikaupoissa ja mulle on tullu kauhee hinku päästä shoppailemaa! Listalla olis kengät, bleiseri, trenssi, trikoomekko ja jumpsuit. Katotaan koska sit pääsen loppujen lopuks shoppailemaa. :D
 Tuolla on ihana auringonpaiste ollu koko viikon ja niin on nytki! Vois vähä käydä ulkoilemassa tuolla jos virkistyis(:
Aurinkoista päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti