maanantai 14. maaliskuuta 2011

Mistä tätä lunta oikein tulee?

Kuten otsikko ehkä kertoo. Lunta on satanu koko hemmetin päivän!! Aamulla se alko, kun olin kävelemässä bussille ja siitä lähtien on satanu koko ajan. Koko kaupunki on täynnä loskaa ja vielä pirun liukastaki on. Hiukan pelotti bussilla lähtee kouluun, ku bussi oli kaks kertaa poikittain tiellä! Tai liekkö ollu kuskin ajotyylissä jotai vikaa. Hengissä selvisin kuitenki kaheks tunniks koulunpenkille. Ei tullu paljoo uutta opittua enkun tunnilla. Ja se on viel 3. opintoviikko. Sain myös selville mun torstaisen keittiönäytön keiton. Mun pitää siis tehä 20 litraa sienikeittoo. Eiköhän homma onnistu!
 Eli toivon mukaan tämä viikko mene nopeeta ja pääsen taas nautinnollisen urheiluviikonlopun pariin. Mutta suureksi harmiksi siihen loppuu sitten hiihto ja mäkihyppy. Mitäs mä sitten katon? Varmaan nauhalta uusintoja ;) Nyt alan tehä näyttösuunnitelmaa ja laittaa ruokaa itelleni, kun kaupasakin kävin. Tosin unohdin kaks asiaa, vaikka mulla oli ostoslista mukana!! Kukaan muu ei varmaan pysty tähän. :D
P.s Taas jää kuvat postaamatta, koska kameran/kännykän piuhat on TAAS karkuteillä(tai joku unohti ne).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti