keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Siivoushirmu hyvää iltaa!

Kuten otsikossa todetaan, mua on purassu siivous kärpänen! Eilen siivosin oman huoneeni, tänään mun hyökkäyksen uhriks joutu meijän kylppäri! Pesin joka nurkan kiiltävän puhtaaks! Sit leivoin viel pullaaki ja tein pannaria(:
 Mua on purassu myös lenkkeilykärpänen. Ostin jopa sellasen merinovillasen putkihuivin suojaamaan kasvoja tääl Suomen tuulessa ja tuiverruksessa. Tänää mulla oli myös esitelmä paikalliselle Lions Clubille mun vaihto-oppilaspuolestavuodesta, kun sain niiltä stipendin lähtiessä. Selvisin siitäkin kunnialla, vaikka mun suomen kielen ulosanti tökkii joskus. :D
 Nyt oon mummolassa rentoutumassa ja huomenna alkaa taistelu ''ompelukoneen'', eli neulekoneen kanssa. Voi olla, että perjantaina mulla on uus villapaita ;)

Hyvää lomaa lomalaisille ja työn iloa muille ♥ ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti