tiistai 5. huhtikuuta 2011

Kevät!♥

Nyt voi todeta, että KEVÄT on täällä! Ihanaa ku aurinko paistaa ja lumet alkaa sulaa ja on lämmintä. Ja ennen kaikkee mua ilahduttaa ihmisten hymy! Okei, suomalaisten hymy ei välttämättä täytä muiden maiden käsitettä ''hymy'', mutta suomalainen hymynkare on havaittavissa!

Tänään olin siis uimassa enon perheen kanssa. Tuli istuttua ns. ''perseenuittoaltaassa'', joka on siis tuttavallisemmin lasten allas. Ja liukumäkeäkin laskettiin! Poikia ja Roosaa vaivas kovasti, että miks mulla ei oo saunaa, toista kerrosta, telkkaria ja ennen kaikkee lelujen puute oli järkytys. Pitäs kuulema ostaa leluja. :D Voi olla, että pojat saa itse tuoda lelunsa tullessaan.

Ajotunniltaki selvisin hengissä. Ja opettaja myös! Eikä se ees myöntäny, että ois pelottanu. Vähä tosin tuntu siltä, että täällä naputtelee yks tulevaisuuden kaahari... Mistähän toi vähä raskas kaasujalka on ilmestyny? Ensin painaa kaasua liian vähä ja sitten liikaa... koskaan ei oo hyvä. Ehkä siihen oppii vielä joskus. Torstaina on sitten liukasrata ja sen jälkeen nään Marjutia ja perjantaina mennään kattomaan Red Riding Hood- Punahilkka leffaa! Ja lauantaina luvassa shoppailua med mamma ja mummo. Tosin rahaa ei taida olla, nii muut shoppailee ja mä oon seuraneitinä.

P.S Polvituki on ihan loistokeksintö! Lauantaina ostettu tuki pääs tänään testiin lenkil ja hyvin toimii!

1 kommentti:

  1. Heips! Saanko kysyä miksi sulla on polvituki? Kun itsekin olen miettinyt moisen hankkimista, kun mun toinen jalka on pidempi kuin toinen ja sen takia käy polveen välillä, niin ajattelin että jos sellainen auttais muakin..:)

    VastaaPoista