maanantai 11. huhtikuuta 2011

Monday

Toinen oikee koulupäivä takana ja edelleen hengissä! Ruotsin tunnistaki jopa selvisin, vaikka tiukkaa teki. Tosin hiuka outoo ku osa mun rakkaista tyttösistä ei oo enää meijän luokassa :(  Nyt asun taas ihan kokopäiväsesti Kuopiossa ja eilen tuotiin mulle paljon lisää tavaraa! Oli niiin kivaa järjestellä vaatteet ja kengät joka tytön unelmaan, eli vaatehuoneeseen!

Oon myös huomannu, että musta on tulossa kamala pirttihirmu! Siivouksesta on tullu mulle intohimo ja en voi mennä nukkumaan illalla jos joku paikka on sotkussa. :D Toisaalta hyvä, että on siistiä jos tulee yllätysvieraita. Ja äitikin on varmasti ylpee, kun kerranki tyttärensä kotona on siistiä! Eilen iskä oli ihana ja raahas sellasen kamalan naulakko hökötyksen parvekkeelle tosta eteisen nurkasta. Nyt tuntuu jo paljo tilavammalta.

Torstaina oli liukkaanrata-ajo ja hengisä ollaan silläkin saralla. Eikä autoon tullu klommoja. :D Huomenna olis sit pimeeajo simulaattorilla, joten sielläkää ei voi kukaan kuolla. Tai toki voi, mutta ei mun ansiosta. ;) Ja nyt teille on tulossa oikein suuri kateuden aihe! Mä pääsen huomenna kattomaan MARJA TYRNIÄ ja HARJAKAISTA!!!! Olkaa kateellisia!
Hauskaa alkanutta viikkoa(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti