keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Yllätyyyyyyys!♥

Kuka arvaa mikä se on?

Vihje Nro.1

Helpotusta, Helpotusta!


Nyt pitäis jo melkein tietää!

Jännitys tiivistyyyy.............
TATTADAA! Tässä se vihdoinkin on!

Herra Tapio Laakson(#71) viimeinen KalPassa käyttämä vieraspelipaita! Ja näkyy, että paitaa on käytetty. Kaulusta on ommeltu uudestaan, paidan helma on kulunu, paidassa on tahroja. Ja mikä parasta, se TUOKSUU käytetylle! Okei, nyt joku miettii, että mitä hemmettiä toi vaahtoo jostai hikisestä paidasta(tyyli jota äitini suosii). Mutta minulle se on tärkeä! Tapsa oli KalPassa mun suosikki pelaaja ja nyt hänen siirryttyä TPS:n riveihin, on hän edelleen mun suosikkipelaaja(mutta se ei tarkota sitä, että TPS olis mun suosikkijoukkue ;)). Kyseinen paita roikkuu nyt mun olkkarin seinällä Teemu "Härski" Hartikaisen paidan vieressä.(: Joten jokainen, joka tulee käymään mun luona, huomaa VARMASTI kyseiset aarteet!

Nii ja aiheesta poiketen. Meijän huomiset baaritunnit on peruttu, ku opettaja valmistautuu taitaja-kisoihin yhen opiskelijan kans ja toinen maikka luuhaa toisaalla, ni se tarkottaa arvatkaas mitä! No sitä että mun LOMA alko jo tänää! Pääsiäismunia odotellessa(: Ainii! Mä nukuin myös pommiin aamulla. Heräsin 07:06 ja bussi on mun pysäkillä 07:20. Kerkesin pukee, pestä hampaat ja laittaa kamat kassiin ja juosta. Olin siis ajoissa. Tosin kasvot jouduin pesemään koululla :DD

Aurinkoista pääsiäistä kaikille!♥

Ja lopuksi musiikkia. Aivan ihana biisi Hurtsilta(jota tää tyttö on menos kattoo Ruisrockiin heinäkuussa)!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti