maanantai 4. huhtikuuta 2011

Terveisiä sateisesta Kuopiosta!

Täällä ollaan taas! Oon taas vähä jälkeen jääny, mut viime alkuviikko meni jäkistä vahatessa ja loppuviikko masistellessa ja viikonloppuna olin partioleireilemässä!

Olin siis viime lauantaina ensin huutamassa, kun Tapio Laakso #71 teki jatkoaikamaalin ja vei ratkaisun KalPan ja Lukon välillä seitsämänteen otteluun. Sitten olin maanantaina Raumalla huutamassa ja myöhemmin itkemässä, meidän hävittyä. :( Ja kaiken lisäks Tapsa ja Ola, mun lempipelaajat lähtee KalPasta. :'( Sitä sitten itkin ja masistelin loppuviikon! KalPasta tulee vielä oma postaus kuvineen kunhan kerkeen(:

Sitten mun autokoulu! Viime viikolla mulla oli kaks ajotuntia ja meni tosi hyvin!! Ihan turhaan pelkäsin ja jännitin. Viikon tokalla tunnilla lähettiin ajaan oikeesti liikenteen sekaan Haapaniemen kautta Saaristokadulle ja sieltä Petosella ajeltiin Pyörönkaarta ympäri ja sitten Niiralan kautta takasin keskustaan. Oli niin hieno tunne, kun ihmiset ei joutunu enään jarrutteleen mun takia! Huomenna sitten taas ajotunti ja mennään ajelemaan maanteille ja MOOTTORITIELLE! Saa nähä miten äijän käy. Aamulla kuitenkin ensin uimaan Rauhalahteen mun enon perheen kanssa.

Hauskaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti