tiistai 24. tammikuuta 2012

Kiire jatkuu..

Mä tiedän, että kiire on huono tekosyy. Nimenomaan tekosyy, koska se on vaan ihmisen luoma tila. Ja mä oon erityisen hyvä luomaan kiirettä itelleni :D (uutisissa puhutaan just kiireestä ja siitä mite ihmiset luo sitä itelleen :DD)

Mulla alkaa huomenna koeviikko melkosella tahdilla. Huomenna mulla on yhteiskuntaopin koe+enkun preppaus, torstaina enkun koe+saksan sanakoe ja tehtävien tarkistus, perjantaina kemian preppaus, maanantaina kemian koe+saksan kokeen kirjoitelmaosuus, tiistaina saksan kokeesta loput ja keskiviikkona saksan itsenäisen suorituksen koe+sanakoe. Mutta uskosin että mä selviän!(: Jos olisin normilukion puolella, ni oltais jo aika lähellä tj0, mutta joudun vielä syksyllä tulemaan yhden jakson ajaks lukioon.

Viikonloppuna olis sitten muuttoki. Muuton takia mun kämppä on ku pommin jäljiltä ja täynnä muuttolaatikoita ja roskiin/kirppikselle menevää tavaraa. Mut kerranki oon ollu jo niin reipas, että oon irtisanonu mun nettisopimuksen, ilmottanu taloyhtiölle sekä maistraattiin ja postille. Vielä pitäs ilmottaa kelalle ja kouluille.  Ja oon pakannukki jo kaikki koulujutut ja vaatteet! Oon niin ylpee itestäni(:

Niin ja nyt toisen kierroksen alettua voin paljastaa äänestäneeni Sauli Niinistöä ja aion äänestää toisella kierroksellakin! Mutta sanottakoon, että herra Haavisto oli mun suosikki nro 2(:

Lupaan palata siihen Varasto-leffaan piakkoin!

Hyvää alkanutta viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti