perjantai 13. tammikuuta 2012

Lumene Arctic Aqua

Tässä iltapesun yhteydessä muistin, että en oo vielä kehunu mun järkyttävän hyvää naamarasvaa! Mullakun on atooppinen iho ja näin talvisin naama on ku santapaperia. Kerkesin tuskailla jo pitkään vaikka minkä näkösen tökötin kanssa, että saisin naamani kuntoon. En viittiny käyttää meikkivoidetta/puuteria juuri ollenkaan, kun pahimpina päivinä hilseili niin että itku meinas tulla. Sitten selaillessani Sokoksen(aivan, mä en shoppaile stockan kosmetiikkaosastoilla, ku ei meillä kuopiossa oo!) ale-kuvastoo iskin silmäni kyseiseen Lumenen syväkosteuttavaan kasvovoiteeseen. Ja nyt kelpaa laitella meikkivoidetta ja puuteria! Tämä tökötti on taltuttanu mun santapaperi-ihon, kun laitan illalla ja aamulla puhtaalle iholle. Samaan sarjaan on olemassa muitakin aineita, mutta itse koen pärjääväni vielä tuon voimalla. Suosittelen siis lämpimästi, jos joku kaipaa kuivien kasvojen taltuttajaa(:



Oon edelleen huono ottamaan itte kuvia, joten saatte tyytyä netin antiin :D Alessa kyseisen purnukan hinta oli hieman alle 9€, todellinen hinta on 11,90€

Oli pakko tulla tämä vielä kirjottamaan! Nyt meen taltuttamaan mun päänsärkyä sängyn pohjalle(:

Hyvää yötä!

2 kommenttia:

  1. Kuopiossa on Stockmann Beauty ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan, mutta Sokkarilta saa bonusta ;) Ehkä mä joskus siirryn sinne Beautyyn (:

      Poista