perjantai 13. tammikuuta 2012

Snow, snow, more snow

Heipparallaa!

Mulla ei oikeestaan oo mitään asiaa, eikä valokuviaka. Ehkä voin taas turvautua We♥it:iin. Tänää on muutenki vähä tämmöne laiska päivä. Tai siis tää ilta tuntuu laiskalta. Olin viime yön mun kummilla kylässä ja oli nii kiva herätä puoli tuntia myöhemmin ku normaalisti, eikä tarvinnu vaeltaa tuolla järkyttävässä lumimyrskyssä, ku pääs autolla koulun viereen(:

Täällä on näyttäny koko päivän hyvin pitkälti tältä:

We♥it

Kiltti isi siellä jossain ylhäällä, mä kyllä pyysin lunta ja kunnon talven, mutta tää alkas jo riittää! Ei oo kiva että bussit on myöhässä ja lunta on puoleen sääreen.(:

Koulusta selvittyä menin sitten hakemaan serkkujani päiväkodista ja eskarista. Voi sitä riemua kun mun kummipoika näki, kuka tulikaan äidin kanssa hakemaan. Oli ollu taas kuulema hirmunen ikävä ja heti kyse että koska tuun yöks!♥  Olin ysillä kyseisessä päiväkodissa TETissä ja oli nii kiva, kun mut muistettiin vielä!

Huomenna lähdetään sitten mummon ja äitin kanssa uhraamaan lumituiskua ja suunnataan kohti kaupunkia! Ajattelin myös viikonlopun kunniaks tehdä sushia! Mitä suunnitelmia teillä on viikonlopuksi? (:

Lumista viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti