lauantai 21. tammikuuta 2012

Kiirettä pitää!

Heippa taas!

Oon tän loppuviikon juossu niin tuli perseen alla, että en oo kerenny kirjotella! Vaikka täytyy myöntää etten muista mitä tein torstaina :D

Keskiviikkona olin kaverin kans kattomassa sitä Varasto leffaa ja tykkäsin! Harvoin on hyviä suomalaisia leffoja. Mutta se mua kovasti ihmetytti, kun leffa oli K7, vaikka siinä ihan selvästi kuvattiin seksiä yms. Just nyt en jaksa paneutua leffa-arvosteluun enempää, joten se tapahtunee huomenissa.

Eilen oli sitten taas peli-ilta Niiralan Montussa! Päivällä en saanut ketään kaveria mukaan, mutta juuri kun olin lähdössä bussille, M soitti ja ilmoitti että hänellä olis kaks lippua istumapaikoille, kelpaako. Ja tottahan mulle kelpas! Äkkiä housut vaihtoon ja juoksujalkaa bussiin :D Päätettiin sitten vielä siinä pelin tiimellyksessä, että nyt on päästävä baariin. Siinä pienten pikavippi-neuvotteluiden jälkeen äiti suostu piffaamaan baarirahat ja pelin päätyttyä KalPan mahtavaan voittoon juoksujalkaa bussiin ja kotona hiusten pesulle. Ihme ja kumma oltiin aika nopeita valmistautumaan tällä kertaa, ei tullu edes kiire niinku ennen :D Ja voi sitä tunnetta, kun sain seksiä torilla komeimmalta baarimikolta ikinä! (Nou paniikkia, seksiä torilla on maailman paras drinkki;)) Oli niin kiva nähhä kaikkia kavereita pitkästä aikaa!

AINIIN! Torstai oli kamala päivä, kun mun kännykästä loppu akku ja laturi oli jääny Varpalle. Pelkäsin, että joudun heräämään pyhällä hengellä perjantaiaamuna ja kävin ostamassa herätyskellon! Mutta äiti ja isi oliki niin ihania, että toivat mulle muuttolaatikoita, ruokaa heseltä ja ennen kaikkee sen laturin!<3 Ja mun elämä sai jatkua taas(:

Tänää käytiin sitten sukuloimassa Karttulan suunnilla ja illalla ukki lämmitti paljun ihan mua varten, kun lähden sinne Ylläkselle piakkoin(: Istuttiin siellä lämpimässä mummon ja äitin kanssa kynttilän valossa ja nautittiin poreista.

Huomenna sitten vahdataan ensimmäisen vaalikierroksen tuloksia ja ehkä selviää ketä mä äänestinkään(;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti